Pirkko kirjoitti:
HS julkaisi tänään 5.3.12 mielipidesivullaan kirjoitukseni. Asian ydin oli siinä, että isolla otsikolla "Pihlajamäkeläiset pyörittivät avointa huumekauppaa" laimattiin meidät kaikki yli 7 000 huumeiden tukkukauppiaiksi. HS myönsi virheensä.Olen realisti. En katsele maailmaa vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Olen tehnyt kymmeniä vuosia työtä kriminaalihuollon ja lastensuojelun parissa. Olen iloinen siitä, että rikolliset jäivät kiinni. Totuudessa on kuitenkin pysyttävä.
Kiitos Pirkko aiheellisesta kirjoituksesta. Olen kokenut Pihlajamäen erittäin hyvänä ja luonnonläheisenä asuinpaikkana jo pitkään. Suosittelen muillekin mielelläni, tämä on hieno kaupunginosa keskeisellä paikalla. Täällä kuten muuallakin on varmasti kehitettävää ja toivonkin, että palstalla kehittämisideoita esittävät nyt tarttuvat itse toimeen ja toisten syyttelyn sijaan käyttävät energiansa hyödyllisesti ja koko Pihlajamäen ja sen asukkaiden iloksi. Kuten niin moni muu täällä asuva jo tekee. Olen ilolla seurannut asukkaiden aktiivisuutta alueella.
Kiitän kaikkia toimeliaita asukkaita kuten Pirkkoa teoistaan viihtyisän Pihlajamäen rakentamiseksi.