Tämä on kaikille avoin keskustelualue. Muistathan kuitenkin käyttäytyä kohteliaasti ja noudattaa netikettiä. Emme hyväksy henkilöön tai yhteisöön kohdistuvia asiattomia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ylläpidon puolesta.

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Koirien Pihlis?

Koirien Pihlis? 17.02.2008 16:24 #279

• WUF!
Missäs mahtaa olla Pihliksen näkökulmasta lähimmät koirakoulut? Eli tottelevaisuuskoulutusta ja sellaista kaipaisin.

Löytyykö Pihliksestä koirille mitään muuta kuin koirapuistot? Kuulin jostain että Savelaan olisi tulossa ehkä agility-mesta.

Kertokaas siis pitempään täällä asuneet minkälainen paikka Pihlajamäki on koirille! Kiitos etukäteen! :)

Vs:Koirien Pihlis? 18.02.2008 19:44 #282

• Ohikulkija
Olen huomannut, että Pihlajamäen ala-asteen edessä on järjestetty jotain koirakoulutusta, tai ainakin sen näköistä. Pieniä ja keskisuuria koiria ovat olleet. En tiedä pyörittääkö sitä joku yhdistys vain onko kyse vain löyhästä harrastajaryhmästä, ehkä joku paremmin asiasta perillä oleva osaa kertoa.

Vs:Koirien Pihlis? 19.02.2008 08:08 #283

• WUF!
Voi, se olisi kivaa. Toivottavasti joku tietää tarkemmin?

Vs:Koirien Pihlis? 20.02.2008 10:37 #284

• Ranskanbullan omistaja
Hei,

Olen muutama kuukausi sitten muuttanut Pihlikseen ja etsinyt myös tottelevaisuus-, ja agilitytoimintaa lähistöltä, sillä en omista autoa. Oltais erittäin kiinnostuneita osallistumaan, jos jotain koiraharrastustoimintaa jossain lähellä olisi.

Vs:Koirien Pihlis? 23.02.2008 14:52 #291

• WUF!
Eikö kukaan tosiaan tiedä, harmin paikka :I Yritin Helsingin kennelpiirin sivuiltakin katsoa, mutta en löytänyt mitään Pihliksestä. Tosin kaikissa paikoissa toiminta-aluetta ei nimestä pysty päättelemäänkään...

Vs:Koirien Pihlis? 24.02.2008 11:34 #293

• Päivi
Minäkin olen huomannut ala-asteen edessä koirakoulutuksia. Kun taas seuraavan kerran heitä näen, käyn kysäisemässä kuka ja miten pääsee mukaan ja keneltä voi kysyä lisää. Tähän saattaa toki kulua jokunen tovi, joten ehkäpä joku muukin voisi pitää silmällä ala-asteen edustaa...

Vs:Koirien Pihlis? 25.02.2008 11:05 #294

• Ranskanbullan omistaja
Hyvä hyvä. Täytyykin lenkkeillä useammin siellä päin, jos sattuisi osumaan kohdalle.

Vs:Koirien Pihlis? 25.02.2008 14:06 #295

• Verkostoidutaan!
Tämäkin on sellainen asia, että jos tuoreet koiranomistajat verkostoituvat alueella, kyllä tänne koirakurssi ihan varmasti saadaan kun vain niin halutaan.

Katselin esimerkiksi sellaista koirankouluttajaa kuin www.koiranonni.com, joka vetää arkitottelevaisuuskursseja koiruleille mm. Savelassa (sehän on ihan Pihliksen vieressä, monet pihlisläiset lapsetkin käy päiväkodissa Savelassa).

Näillä kursseilla on ollut 4-6 koiraa, joten ei tarvitsisi kuin ensin 1) kerätä kiinnostuneet 2) ottaa johonkin kouluttajaan yhteyttä ja kertoa että meillä on tällainen porukka kasassa ja 3) varata joku paikka. Se olisi siinä!

Ja mikä parempi paikka verkostoitumiselle kuin tämä www.pihlajamaki.info.

Itsellä ei ole just nyt tarvetta, mutta suomenlapinkoiraa on kovasti mieli tehnyt joten ei tiedä vaikka jossain vaiheessa vuotta vielä olisikin :)

Vs:Koirien Pihlis? 01.03.2008 19:25 #302

• Koirakki
Viikissä toimi jossain vaiheessa ihan oma koirakerho mutten ole kuulut sen toiminnasta vähään aikaan.

Oma koirakerho voisi olla yksi keino saada ohjatua treeniä mutta silloin kaikkien täytyy sitoutua myös toiminnan järjestämiseen muuten ilo loppuu lyhyeen. Pienellä porukalla usein loppuvat paukut nopeasti jollein uutta verta saada säännöllisesti.

Vs:Koirien Pihlis? 22.07.2008 19:16 #510

• Ohikulkija 2
Tänään näkyi taas olevan koiria koulutuksessa ala-asteen vieressä.

Vs:Koirien Pihlis? 23.07.2008 15:44 #513

• Tarvetta ois
Ohikulkija 2 kirjoitti:
Tänään näkyi taas olevan koiria koulutuksessa ala-asteen vieressä.

Voisko joku ystävällinen sielu seuraavan kerran ohi kulkiessaan kysyä nopeasti mikä porukka on ja mitkä yhteystiedot?

Itse olen varta vasten palloillut monena iltana siinä mutta ei ole vain näkynyt... eikä joka ilta sinne ehdi...

Vs: Koirien Pihlis? 22.03.2012 17:46 #1936

• Jeibani ja ranskis mix
Moikka! onkohan tää keskustelu ollu aktiivinen lähiaikoina kun mistään ei nää päiväyksiä :( Itsellä myös koulutusta ja koirakavereita kaipaava uros koira. eli meitähän olisi jo se 4-6 kasassa. Itse asun ihan tossa koulun vieressä ja paljon kävellään siinä mutten koskaan ole nähnyt mitään mutta otinkin koiran vasta viime syksynä.

Vs: Koirien Pihlis? 25.03.2012 19:46 #1942

• Päivi
En ole nähnyt koulun kulmilla enää koirakouluja, mutta metsäpolulla Aarnikanmäen vanhan hyppärin luona oli ainakin talvella pylväseen niitattu joitain ilmoituksia aiheesta. Siellä liki koirapustoa. Tarkemmin en muista, en kuulu kohderyhmään.

Googlettelin ja löysin viittauksia tässä puhuttuun vuoden 2008 koirakouluun
safa.activeboard.com/t14990476/koirakouluun-tulijoita/
safa.activeboard.com/t14040113/koirakoulu/

Vs: Koirien Pihlis? 30.03.2012 11:35 #1951

• Mihin astua ?
Näin keväällä lumien sulaessa ja paljastaessa jälleen koiranomistajien tavat,olisi kuitenkin ehkä hyvä aloittaa kouluttaminen itse koiranomistajista !

Vs: Koirien Pihlis? 21.04.2012 14:38 #1971

• Russelit
Mehän voidaan itse järjestää kurssi Pihlajamäessä. Voitais vaikka kokoontua kerran, pari ensin ja suunnitella millainen/millaisia kursseja me tahdottaisiin. Miulle voi laitaa txt tai soittaa 050 3378268/Elina ja russelit, niin saadaan kurssi järjestettyä. Mie olen vetänyt itse perustottelevaisuutta ja jälkeä, mutta olisi kiva päästä itsekin kursseille :)
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.46 sekuntia