Ravintolat

Alueen säännöt
Malminkartanon sivut: malminkartano.fi
Rauha Asukas

Ravintolat

Viesti Kirjoittaja Rauha Asukas » 13.09.2007, 16:40

Hei,
Kuinka voidaan asuntojen keskelle antaa oikeuksia näin monelle ravintolalle. Nyt tuli myös vielä tämä ravintoloiden edustojen tupakointi. Tässä on huonoa mallia lapsille ja nuorille kun kaikenlaisessa kunnossa olevat aikuiset kiroilevat ja rähisevät ruokakauppojen ja kioskien lähettyvillä. Kuinka ajattelemattomia aikuiset ihmiset oikein voivatkaan olla. Poliisit ovat paikalla vähän väliä, mutta heidänkin voimansa on vähissä. Minusta saisi ravintolat muuttaa muualle, mitä mieltä Sinä olet?

paljon juopottelua nähnyt

Re: Ravintolat

Viesti Kirjoittaja paljon juopottelua nähnyt » 01.10.2007, 16:21

Olen täysin samaa mieltä. Ravintoloita pois Malminkartanosta ja tilalle lapsille ja nuorille harrastuspaikkoja.
Kaupungin päättäjät tietävät alueen nuorison tilan. Joka viikonloppu tulee tuhansien eurojen laskut kun ikkunat kivitetään rikki julkisista rakennuksista. Nuorilta puuttuu tekemistä.Laittakaa rahaa siihen. Tulee halvemmaksi kuin korjailla niitä ikkunoita joka viikko.

mmjklms

Re[3]: Ravintolat

Viesti Kirjoittaja mmjklms » 05.12.2007, 02:42

olen täysin sitä mieltä ei-malminkartanolaisena < että ravintoloiden määrää tulisi vähentää. ja rakentaa tilalle harrastepaikkoja ja liikuntapaikkoja

Hörhöt pois

Re[4]: Ravintolat

Viesti Kirjoittaja Hörhöt pois » 08.12.2007, 12:06

Hörhöt pois ja juopottelukielto ostarin alueelle..alaikäiset pois ostarilta kello 21 jälkeen ja kaupungilta tukea harrastepaikkoihin < esim jalkapallokenttä ja jääkiekkokenttä

lisää tekemistä

Re[5]: Ravintolat

Viesti Kirjoittaja lisää tekemistä » 08.12.2007, 15:42

juuri näin. toivottavasti kaupungin päättäjät lukevat kanssa näitä keskusteluja. Lapset tarvitsevat järkevää tekemistä ennenkaikkea liikkumista. Onhan meillä lasten hyväksi toimiva lions klubi sieltä aikuiset Pajusen puheille.

Urheileva aikuinen

Juopot

Re[6]: Ravintolat

Viesti Kirjoittaja Juopot » 22.01.2008, 22:58

olen kävellyt laiskan kissan ohi ja hämmästellyt sitä jengia jota siellä on...

iittala.hattula.ikaalinen.paimio.

Vs:Ravintolat

Viesti Kirjoittaja iittala.hattula.ikaalinen.paimio. » 13.03.2011, 09:42

haluaisin itse asua jossain korkeudella iittala.hattula.ikaalinen.paimio en missään malminkartanon ostarilla juoppojen kera

Sivusta seurannut

Vs:Ravintolat

Viesti Kirjoittaja Sivusta seurannut » 08.04.2011, 12:05

Laiskaan kissaanhan pääsee jopa 14v juomaan, kun vaan pituutta riittää. Taitaa olla vähän eri kriteerit Malminkartanon kapakoihin sisäänpääsyn syynä, kun muualla.

Vastaa Viestiin