Pohjois-Malminkartanon palvelut

Alueen säännöt
Malminkartanon sivut: malminkartano.fi
Pihkatieläinen

Pohjois-Malminkartanon palvelut

Viesti Kirjoittaja Pihkatieläinen » 16.11.2007, 15:45

Pohjoispuolella rakennetaan parhaillan asuintaloja radan molemmille puolille. Palveluita vain ei ole kuin Siwa, kioski ja parturi-kampaamo Shape. Onko kenelläkään tietoa siitä, onko pohjoiseen tulossa mitään lisää?

yrittäjä

Re: Pohjois-Malminkartanon palvelut

Viesti Kirjoittaja yrittäjä » 04.01.2008, 22:49

Olen avaamassa Kehruutielle parturi-kampaamoa tammikuussa 2008!!! Tervetuloa!!

aloitusviestin kirjoittaja

Re[2]: Pohjois-Malminkartanon palvelut

Viesti Kirjoittaja aloitusviestin kirjoittaja » 10.01.2008, 13:49

Hienoa, että palveluita saadaan lisää. Toivottavasti myös hintakilpailua. Tervetuloa uusi yrittäjä!

Pizzeria ja kirpputori

Vs:Pohjois-Malminkartanon palvelut

Viesti Kirjoittaja Pizzeria ja kirpputori » 19.05.2009, 10:26

Kyl tämä pizzeriakin on ihan karesee.Niin huonoa palvelua eli liian hidasta ja omistajatkin voisivat opetella enemmän suomenkieltä.No ei kyl tämä kirpparikaan kovin häävi ole.Karseet pöydän hinnatkin:Ei ole palveluissa paljon tällä puolella kehumista.Mut onnex meillä on Myyrmäki lähellä.

pekka

Viesti Kirjoittaja pekka » 19.05.2009, 16:45

Itse on ole tilannut mitään Inter pizzasta sen huonon palvelun ja pizzojen takia .
Tilaan kebabit ja muut myyrmäki / rajatorppa akselilta ovat ystävällisiä ja palvelu pelaa.

mansikka

Viesti Kirjoittaja mansikka » 21.10.2009, 17:21

[b]Pihkatieläinen kirjoitti:[/b]
[quote]Pohjoispuolella rakennetaan parhaillan asuintaloja radan molemmille puolille. Palveluita vain ei ole kuin Siwa, kioski ja parturi-kampaamo Shape. Onko kenelläkään tietoa siitä, onko pohjoiseen tulossa mitään lisää?[/quote]

Sen tiedän että sen puolen siwaan on yhdistetty posti.. muuta en tiedä.. :)

Martin

Viesti Kirjoittaja Martin » 20.11.2009, 16:08

Itse on ole tilannut mitään Inter pizzasta sen huonon palvelun ja pizzojen takia .

Kyseessä on Onnenautuus siinä Siwan vieressä. Mitä tulee Inter pizzaan niin taso parantunut huomattavasti mitä aiemmin ja tulee tosi nopeasti. Onkohan tekijät vaihtuneet kokemusta huonosta palvelusta aina Myrtsistä asti.

Minä

Viesti Kirjoittaja Minä » 09.01.2010, 01:39

Ei ole Inter pizzassa ainakaan enää samat työntekijät kun oli esim. viime kesänä. Mutta en itse kyllä tilaa sieltä enää...
T. Asukas interin yläkerrasta

Rapu

Viesti Kirjoittaja Rapu » 12.03.2010, 14:21

Äyriäisallergikkojen ei kannata ainakaan ostaa mitään tuolta onnenautuudesta. Kinkku, ananas, aurajuusto-pizzassa oli katkarapuja ihan useampi kappale. Voi olla hengenlähtö lähellä jos sellaisen pistää suuhunsa. Ymmärrän kyllä, että pizzat valmistetaan samassa tilassa keskenään ja kontaktia eri aineiden välillä voi tulla. En kuitenkaan sulata sitä, että tuote sisältää jotain siihen kuulumatonta.

Matti

Viesti Kirjoittaja Matti » 14.03.2010, 09:53

Tuohiaukion uusi kiveys ja junatunnelin uusinta paransi mukavasti näkymiä. Vaikka palvelut on vähäiset niin hyvä puolena on rauhallinen meno. Kukkaistutus tms. olis kyllä kiva. Vois ottaa mallia Malminkartanonaukion uusimisprojektista:

Malminkartanon aseman seutu katu- ja viherympäristön parantamisen suunnittelua jatkettiin 2009. Rakentaminen alkaa 2010. Hankkeessa uusitaan kiveykset Malminkartanonaukiolla, Puustellinaukiolla ja Puustellinpolulla. Lisäksi Malminkartanonaukion portaat ja ?muuri? uusitaan ja portaat rakennetaan lämmitettyinä. Aukiolle ja niiden väliselle kujalle tulee taidetta, jonka ai-heet Malminkartanon alueen historiasta. Valaistus uusitaan siten että saadaan parannettua turvallisuuden tunnetta sekä valaistua ?oikeita? kohtia alueella.
Helsingin kaupungin taidemuseo on tilannut taideteokset taiteilija Hanna Jaanisoolta. Taidete-oksista Lehmän negatiivi sijoitetaan Puustelliaukiolle, pronssiset hienovaraiset perhosten nega-tiivit Puustellinpolun länsipuolen rakennuksen seiniin sekä Kiviaidan negatiivi Malminkartanon aukiolle.

Vastaa Viestiin