Malminkartanon ala-aste

Alueen säännöt
Malminkartanon sivut: malminkartano.fi
Entinen oppilas

Malminkartanon ala-aste

Viesti Kirjoittaja Entinen oppilas » 17.11.2007, 18:44

Minkälainen on nykyinen Malminkartanon ala-aste? Itse en laittaisi lastani sinne mistään hinnasta, tähän vaikuttavat omat kokemukset mitkä vaikuttavat vieläkin elämääni.

entine oppilas minäkin

Re: Malminkartanon ala-aste

Viesti Kirjoittaja entine oppilas minäkin » 04.12.2007, 19:22

Niin, mikähän se koulun luo. Me oppilaat, vanhemmat ja tietysti opettajat pääjehuna rexi, hengen kouluun luovat koko porukka ei mikään yksittäinen asia.
Minun aikanani koulu oli hyvä, aika rauhallinen ja me retkeilimme paljon. Retkillekään ei voi lähteä jos oppilaat eivät osaa käyttäytyä kunnolla ja kukas ne lapsetkasvattaa? No kodit tietenkin.

7v sitte..

Re[2]: Malminkartanon ala-aste

Viesti Kirjoittaja 7v sitte.. » 13.03.2008, 18:22

7v sitten siellä opetti TT ja rehtorina oli silloin joku nainen. silloin tämä opettaja TT ja rehtori antoivat 2 pojan tapella paljain nyrkein koulun pihalla ... taustalla oli kiusaamista ja opettaja ja rehtori tahtoivat antaa kiusatulle mahdollisuuden "näyttää" kiusaajalle. Noh ei se onnistunut ja kiusattu kärsi edelleen kiusaamisesta ja nyt myös mustelmista. "kiusaaja" joutui 30min jälki istuntoon. vain kiusaajan vanhemmille ilmoitettiin. kiusatun vanhemmat eivät koskaan saaneet tietää tapahtumista. Ja tama oli vain 1 esimerkki.
Onneksi nyt tilanne on eri.

jake

Vs:Re[2]: Malminkartanon ala-aste

Viesti Kirjoittaja jake » 09.08.2011, 14:09

Ei tuo nyt niin pahalta kuulostanut. Ihan hyvä koulu oli minun aikanani.

j.k

Vs: Malminkartanon ala-aste

Viesti Kirjoittaja j.k » 18.10.2012, 09:57

minä oon vielä meen seuraavana vuonna apolloo että uus piha ihan jees rexi paska

Vastaa Viestiin