huume välineet

Alueen säännöt
Malminkartanon sivut: malminkartano.fi
haaaaamuja

Vs: huume välineet

Viesti Kirjoittaja haaaaamuja » 27.09.2012, 22:47

ite mielummin himassa polttelen, ku jossain mätiksellä täristen kyykkimäs

Anneli64

Viesti Kirjoittaja Anneli64 » 27.09.2012, 22:52

Poikani pössyttelee ystäviensä kanssa vklp iltaisin tuossa alepan takana jointeista, parempi se on kun dokaa maksansa pilalle niiku isänsä

segekuula

Viesti Kirjoittaja segekuula » 27.09.2012, 22:54

hahahahahaah ok

Herra Ernesti Tukarinen

Viesti Kirjoittaja Herra Ernesti Tukarinen » 27.09.2012, 23:12

Tämä kannabishuuuuumenarkomania huolestuttaa näin vanhemman ihmisen silmistä katsottuna pahasti. Vähän aikaa sitten juuri oli ILTALEHDESSÄ (luotettavin aikakausilehti) nuorisosta,jotka ostavat viikkorahoillaan huumeita. Onko nuorisollamme tulevaisuutta,jos poltellaan höpöheinää jo 13-vuotiaana. Siitä ei siirrytä,kuin vahvempiin aineisiin ja tätä kautta tulee lieveilmiöitä.. Kerran näin rakkaassa lähi-alepassamme,kun muutamalla nuorella silmät olivat melkein kiinni,ja he näpistivät suklaata makeishyllyltä,mutta en sitten viitsinyt puuttua asiaan,kun oli kiire taloyhtiön kokoukseen ja olin juuri tullut töistä..Olen kuullut,että Kannabishuumeen polttaminen aiheuttaa näitä tälläisiä nälkätiloja (kutsuvat niitä ilmeisesti mässyiksi)ja tässäkin tapauksessa,jos eivät olisi polttaneet,eivät olisi syyllistyneet näpistykseen.. Näpistyksistä ei ole pitkä matka varkauksiin,kun pitää saada vahvempia aineita. Viherpiipertäjät voivat olla mitä mieltä tahansa tämän katalan kaiken pahan alun laillistamisesta,mutta meille riittää ihan hyvin alkoholi. Emme tarvitse siitäkään huolimatta mitään huumekasveja,että henkirikoksia nyt sattuu tapahtumaan alkoholin vaikutuksen alaisena varmaankin ennätysmäärät muihin maihin verrattuna,puhumattakaan muista rikoksista. Olen huolestunut nuorisomme päihteidenkäyttötottumuksista!.................................................öööööö ööÖÖ ÖÖÖÖÖÖÖ hehehehe :D

HAHAHAHAHAHAH. LÄPPÄ OLI!!!!VITUN TUKARI-KARIT -JA KARITAT VOITTE IMEÄ SMEGMAISTA MULKUNPÄÄTÄ JA MENNÄ ITSEENNE.

maija koski

Viesti Kirjoittaja maija koski » 28.09.2012, 07:57

olen itsekkin polttanut pilveä! ei ole pahasta.

Herra Ernesti Tukarinen

Viesti Kirjoittaja Herra Ernesti Tukarinen » 02.10.2012, 22:48

Lähet sä mun kanssa polttaan joopelia? SÄ tietenkin herrasnaisena tarjoat. Tarjoan sitten vähä vaikka vastapalveluna eroottisia hetkiä. Ota tänne koodia, nii sovitaan sitten tarkemmin.. Eikä meidän tarvi mennä hotelliin,sillä voidaan tehdä SE (ja paljon muitakin juttuja) ehdottomassani sisätilassa...

Vastaa Viestiin