Lippuset ja lappuset

Alueen säännöt
Pikku Huopalahden sivut: pikkuhuopalahti.fi
Miri

Lippuset ja lappuset

Viesti Kirjoittaja Miri » 05.05.2008, 00:41

Nyt tässä kierrätyksen ja energiansäästö-ohjelmassa on alkanut tarkastella ympäristöäänkin hieman eri tavalla. Eräs asia on jossa me alueen aktiivit voisimme kunnostautua ja se on noiden oman toimintamme mainoksien poistaminen tolpista ja seinistä kun tilaisuus on jo ohi. Ensinäkin se olisi siistimpää ja toisaalta kertoisi muille asukkaille meistä muutakin kuin taidosta teippailla niitä. Aika usein kuulee jonkun sanovan, että \"tulipa jaettua taas monta sataa mainosta pitkin Pikku Huopalahtea\" Kukaan ei sano että olisi korjannut niitä myös pois. Minulla on jopa sellainen käsitys että mainosten teippaaminen talon seiniin olisi kielletty...??? MUTTA! Jos niitä laitamme niin korjataan ne myös pois. Ja vaikka vanha mainos ei olisi meidän laittamamme niin ei ole rikos korjata sitä pois ja siirtää seuraavaan roskikseen. Tämä nyt on vain yksi ehdotus. Ellei niitä kukaan korjaa ne roikkuvat repaleisena ja sateen raiskaamina ja ovat tosi tylsän näköisiä

mervi

Vs:Lippuset ja lappuset

Viesti Kirjoittaja mervi » 06.05.2008, 18:40

Puhut täyttä asiaa. Minuakin on ärsyttänyt tuo erilaisten mainosten ym. lappusten jättäminen ikuisiksi ajoiksi paikoilleen, ellei joku muu niitä poista.
Myöskin porraskäytäviin tuotavat lappuset jäävät usein paikoilleen. Eikö lappujen tuoja muista, mihin on lappunsa laittanut!? Jos muisti on niin heikko, ehkä ei kannata mainoksiakaan laittaa.

Mindy71

Vs:Lippuset ja lappuset

Viesti Kirjoittaja Mindy71 » 06.09.2008, 21:06

Olen pistänyt tuon saman asian merkille. Etenkin mustesuihkutulostimella tulostetut lappuset ovat rumaa kateltavaa, eikä niistä saa mitään selkoakaan kun sade ne kastelee. Ilmoituksia mielestäni voisi itse kukin kerätä pois tapahtuman jälkeen jos vaikkapa kävelyllä sellaiseen törmää ja pistää roskikseen. Ei siinä ainakaan mitään väärin tee.

Vastaa Viestiin