Uusivuosi ja sen tuomat ongelmat...

Alueen säännöt
Pikku Huopalahden sivut: pikkuhuopalahti.fi
mirimari

Uusivuosi ja sen tuomat ongelmat...

Viesti Kirjoittaja mirimari » 01.01.2010, 14:19

Asun itse torimme laidalla juuri siten, että kaikki mitä torilla tapahtuu kuuluu kotiini. Muulloin ymmärrän normaalia kovemmankin metelein mutta uutena vuotena minua on alkanut nyt parina vuonna ihmetyttämään, että kun keskustan toreilla paukuttelu on kielletty niin meidän, eli Tilkan torilla se on sallittu vaikka ikkunat ja parvekkeet ovat vaaravyöhykkeellä? Miten on mahdollista kun Pikku Huopalahti lasketaan taloudellisissa asioissa keskustaksi, eli maavuokra-ym noudattaa kalleimpaa luokkaa mutta kun pitäisi olla palvelut samalla tasolla että niille vuokra/vastikerahoilleen saisi jotain katetta niin eipä heru mitään!!!
Ei edes poliisi vaivaudu tulemaan vaikka rapussa 12 nuorta hulluna humalassa rikkoo ilmoitustauluja ja hissinovia klo 01.30-03.30 ja huutavat täyttä kurkkua. Miksi meillä on poliisit jos ei ne uskalla muuta kuin ajella Tilkankatua autoillaan edestakaisin....Kun soittaa ja pyytää apua niin sieltä vastataan, että mene itse ne ajamaan sieltä pois, ei poliisikaan enempää pysty!
Pitäisiköhän alueen yhdistykset ottaa asiakseen vaatiakseen alueellemme järjestyksenpitoon jotain tolkkua? Ei kai järjestyksenpito voi kuulua sairaille, kuumeisille vanhuksille?