Syötävä puisto Pikku Huopalahteen?

Alueen säännöt
Pikku Huopalahden sivut: pikkuhuopalahti.fi
minna

Syötävä puisto Pikku Huopalahteen?

Viesti Kirjoittaja minna » 11.08.2010, 22:12

Moi,
puuhastelen kaupunkiviljelyasioita ympäristöjärjestö Dodossa (www.kaupunkiviljely.fi) ja tajusin tässä yhtenä päivänä, että Pikku Huopikseen saisi laitettua ihan mahatavan kaupunkiviljelmän - kiinnostaako ketään lähteä mukaan?

Tässä karttalinkki paikaan jota ajattelin: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=106276603101402997546.00048d03b646d51c0edb4&z=16

t;minna
Viimeksi muokannut minna, 30.08.2010, 13:20. Yhteensä muokattu 0 kertaa.
Syy: kirjoitusvirhe

Kati

Vs:Syötävä puisto Pikku Huopalahteen?

Viesti Kirjoittaja Kati » 23.08.2010, 10:56

Mainio idea! Kuinka tähän toimintaan pääsee mukaan?!? :D

Olen seurannut Dodon kaupunkiviljely-projektia ja mielestäni se on toiminut oikein hyvin. Tämäntapaisen toiminnan soisi yleistyvän, kun itsekin kuulun niihin, joilla ei ole pihaa eikä omaan palstaan mahdollisuutta.

Lähtisiköhän palstatoimintaan mukaan päiväkodit/koulut? Olisi hienoa jos alueen lapsetkin pääsisivät seuraamaan puiston elämää ja ehkä myös hoitamaan sitä.

Tässä vielä linkki kaupunkiviljelyprojektiin
http://kaupunkiviljely.fi/
Viimeksi muokannut Kati, 23.08.2010, 22:46. Yhteensä muokattu 0 kertaa.
Syy: Tarpeellisen informaation ja esittelyn hetkellinen puutostila

minna

Viesti Kirjoittaja minna » 30.08.2010, 13:19

Moikka Kati,
huippua!! :-D

Mukaan pääsee vaikka niin, että treffataan ja aloitetaan suunnittelu ja tekeminen. Voisitko vaikka laittaa mulle vaikka meiliä: minna.ritoluoma@gmail.com niin sovitaan koska treffataan.

Päiväkotien mukaan ottaminen on hieno idea, samaten ollaan Dodon puitteissa etsitty yhteistyöprojektia Marttojen kanssa, tässä voisi olla sellainen.

Jeeeeee! Kivaa

t:minna

minna

Viesti Kirjoittaja minna » 30.08.2010, 18:47

niin, ja muutkin joita kiinnostaa tulla mukaan voi meilata mulle :-)

t:minna

Vastaa Viestiin