Olitko se Sinä? Kalusteita roskahuonneissa!

Alueen säännöt
Pikku Huopalahden sivut: pikkuhuopalahti.fi
seiccu

Olitko se Sinä? Kalusteita roskahuonneissa!

Viesti Kirjoittaja seiccu » 23.05.2012, 11:00

Roudasitko huoneesi kalusteita yön pimeinä tunteina "salaa" jätehuoneeseen.
Eikö yhtään raksuta..."siellä", että toiminnallasi nostat jokaisen vuokralaisen vuokria, niin omaasi kuin muidenkin ko.kiinteistössä asuvien.

Kaikki jäteastioiden ulkopuolelle jätetyt tavarat
maksavat kiinteistölle extraa siis rahaa, mani, mani, jätekuluissa.

Kenellä on varaa maksaa vuokrissaan naapurinsa roudaamia huonekaluja jätehuoneeseen?

Ei minulla ainakaan!!!
Onko sinulla?

Säästökohde

Vs: Olitko se Sinä? Kalusteita roskahuonneissa!

Viesti Kirjoittaja Säästökohde » 22.07.2012, 22:43

Taloyhtiö säästäisi kummasti, kun kerran vuodessa pihalle tuotaisiin lava vanhoja kalusteita varten. Se maksettaisiin hoitovastikkeista.

Niinpä

Viesti Kirjoittaja Niinpä » 11.01.2013, 08:30

Säästöä tulisi jätemaksuissa, jos taloyhtiöissä pidettäisiin edes kerran vuodessa pihatalkoot, jonka yhteydessä olisi roskalava pihalla sen muutaman päivän verran.
Meillä tuo on kuukausittaista, että jätekatos on täynnä muuttajien isoja jätesäkkejä ja huonekaluja. Olen pyytänyt pihatalkoita pariin otteeseen ja on luvattukin, vaan eipä ole toteutunut. Jatkan ihmettelyä. Muuttoliikettä on tässä talossa aika paljon, sekin ihmetyttää. Mahtaakohan talossa olla jotain perusteellista vikaa, mitä en vain tiedä... Ainakaan vielä.

Minä vaan

Viesti Kirjoittaja Minä vaan » 11.01.2013, 12:16

Vaihka taloyhtiö (talotoimikunta) jätelavan hommaakin pihalle vähintään kerran vuodessa. Kertyy siihen sillähetkellä kasapäin kaikenlaista romua. Mutta eipä se auta siihen porukkaan joka muuttaa ja jättää jälkeensä romujaan. Tai niihin jotka ostaa uutta ja roudaa vanhat roskikseen lattioille lojumaan. Taitaa olla ikuinen ongelma.

Vastaa Viestiin