"viihtyisä ja vihreä ympäristömme" - uudet ilmiöt

Alueen säännöt
Pikku Huopalahden sivut: pikkuhuopalahti.fi
veli matthias

"viihtyisä ja vihreä ympäristömme" - uudet ilmiöt

Viesti Kirjoittaja veli matthias » 21.07.2012, 20:53

Olin poikani kanssa perinteisellä lenkillä - Hän on toipumassa hengenvaarallisesta sairaudestaan ja tällä hetkellä pyörätuolissa. Tilkantorin paikkeilla kuului rannalta avunhuutoja (johon poikani vaati selventämistä avuntarpeesta). Hetken päästä vastarannalla alkoi viiden noin 14 - 17 - vuotiaan somalipojan metelöinti ja hyppiminen, joka huipentui härskiydessään yksityisveneeseen nousemiseen ja siellä hyppimiseen. Siinä vaiheessa meni soitto poliisille. Kun lähdimme poistumaan, koko jengi tuli paikalle ja alkoi huutamaan; "Sinäkö soitit poliisille". Sen jälkeen tuli koko ramadanin ajan kotikasvatuksen sato eli olin homo ja englanniksi tuli tietysti vedä käteen jne.... Ala-asteen kohdalla alkoi peräämme lennellä kiviä - valitettavasti olin sidottu potilaastamme huolehtimiseen.
Olemme olleet monikulttuurillinen perhe, mutta tiedoksi nyt SOMALEIDEN VANHEMMILLEKIN - tämä on nyt loppu. Perheenpäänä suljen ovemme ja kontaktimme tästälähin kaikilta siirtolaisilta. Samoin lopetan kaikki tukitoimet liittyen rotujen ja uskontojen yhdenvertaisuuteen eri järjestöissäni - hukkaan heitettyä rahaa TÄMMÖISELTÄ "HOMOLTA". Poikieni islamilaiset ystävätkin ovat nyt pysyvästi ulossuljettuja rauhallisesta kodistamme - se ei liene rasismia, vaan liittyy perinteitä kunnioittavaan lastenkasvatukseen. Tämä tiedoksi esim. Amirille - olkoon sitten kuinka hyvä ystävä.

Taa on niin tata

Vs: "viihtyisä ja vihreä ympäristömme" - uudet ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Taa on niin tata » 24.07.2012, 14:32

No huh huh. Itse olen asunut Pikku Huopalahdessa 90-luvulla. Silloin ihan supisuomalaiset pojankoltut heittivat minua kivilla ja tekivat jayniaan. Ja heidan suustaan paasi vaikka mita kauneuksia. Harmi, etten voi sulkea kaikkia suomalaisia pois Suomesta taman johdosta, Sinut mukaan lukien. Sen takia muutinkin pois maasta. Voi jessus sentaan.

Anonyymi

Viesti Kirjoittaja Anonyymi » 24.07.2012, 18:25

Sinulle "taa on niin tata"

Ensimmäinen tosiasia oli, että hyväsydäminen poikani pyysi tarkistamaan, kuka huutaa apua ja mitä on tehtävissä (turhat avunhuudot pistää miettimään). Yksi paikallinen lähti jopa pyörällä etsimään pienen keskustelun jälkeen avuntarvitsijaa.
Toinen olennainen asia on, että poliisit olisi pitänyt soittaa, vaikka tekijät olisivat olleet mitä tahansa rotua ihonväristään riippumatta (toisen omaisuuteen kajoaminen jne...).
Kolmas olennainen juttu on, että on todella reilua käydä heittelemään kivillä ja haukkumaan puolustuskyvytöntä pyörätuolipotilasta (itse olin sidottu täysin Hänen auttamiseensa).
Neljäs olennainen asia on, etten ole sulkemassa ketään ulos yhteiskunnastamme - minulla on kuitenkin oikeus päättää kenet kotiini päästän ja mille taholle vastaisuudessa teen vapaaehtoistyötä! Tuskin tätä keskustelua puoleltani kannattaa jatkaa - osaammepa varoa seuraavalla lenkillä.

Taa on niin tata II

Viesti Kirjoittaja Taa on niin tata II » 25.07.2012, 01:08

Olen aivan samaa mielta, ettei kenenkaan kimppuun saisi koskaan kayda, varsinkaan heikompien. Ja kiusaa tekevia tulee rangaista. Eika siis ole missaan nimessa reilua, etta heitetaan kivilla tai nimitellaan. Mutta jos kyseessa olisivat olleet naapurin matti ja teppo, sulkisitko jatkossa kotiovesi kaikilta suomalaisilta seka kieltaytyisit auttamasta heita millaan tavalla? Tama minun on vaikea ymmartaa, miten kokonaisia kansanryhmia tuomitaan yksittaisten ihmisten teoilla niin kauan kun ei vaan ole kyse omasta rodusta ja kulttuurista. Kun henkilo, jonka omaamme omaksi maanmieheksi, tekee typeria, silloin vedotaan mielenvikaisuuteen tai huonoon kotikasvatukseen, ei tuomita koko hemmetin kansaa. Ja kuitenkin suomalainenkin osaa olla itse herra idiootti.

Taa on niin tata II

Viesti Kirjoittaja Taa on niin tata II » 25.07.2012, 01:14

Olen aivan samaa mielta, ettei kenenkaan kimppuun saisi koskaan kayda, varsinkaan heikompien. Ja kiusaa tekevia tulee rangaista. Eika siis ole missaan nimessa reilua, etta heitetaan kivilla tai nimitellaan. Mutta jos kyseessa olisivat olleet naapurin matti ja teppo, sulkisitko jatkossa kotiovesi kaikilta suomalaisilta seka kieltaytyisit auttamasta heita millaan tavalla? Tama minun on vaikea ymmartaa, miten kokonaisia kansanryhmia tuomitaan yksittaisten ihmisten teoilla niin kauan kun ei vaan ole kyse omasta rodusta ja kulttuurista. Kun henkilo, jonka omaamme omaksi maanmieheksi, tekee typeria, silloin vedotaan mielenvikaisuuteen tai huonoon kotikasvatukseen, ei tuomita koko hemmetin kansaa. Ja kuitenkin suomalainenkin osaa olla itse herra idiootti.

pipertäjä

Viesti Kirjoittaja pipertäjä » 25.07.2012, 10:39

Niinhän se on, että 95 % pilaa enemmistön maineen. Katso rikostilastoja. Minkämaalaiset siellä ovatkaan runsaaasti yliedustettuina raiskaus-, varkaus- ym tilastoissa? Ulkomaalaiset tekevät 45 % raiskauksista, vaikka heitä on vain 4 % väestöstä, ja niistäkin osa englantilaisia insinöörejä ja ranskalaisia EU:n kemikaaliviraston työntekijöitä, joilla ei varmaan ole niin suurta alttiutta raiskauksiin.

Jokaisella on oikeus suojella perhettään ja kotiaan.

Jos suomalainen on joskus sinua kivittänyt, hän on tehnyt sen omassa maassaan eikä mennyt rötöstelemään muihin maihin. Meillä on omia rikollisia tarpeeksi, emme tarvitse tänne enää muiden maiden rikollisia huseeraamaan.

Monikulttuurisuus = verilöylyt

Viesti Kirjoittaja Monikulttuurisuus = verilöylyt » 28.07.2012, 00:29

Viime kesän lontoon mellakoista on selvästi nähtävissä minkälaiseen yhteiseloon, ghettoutumiseen ja etnis-uskonnollisiin verilöylyihin monikulttuurisuuden paapominen johtaa. Kehityksessä on sekin ikävä puoli että sivuvaikutuksena menetämme suomalaisen Suomen, jota ei sen kerran kadottua saa enää mistään takaisin. Tutustukaa joskus ääri-jihadistien kirjoitelmiin, on kulttuureja, joita tulee katsella korkeintaan rynnäkkökiväärin tähtäimiä pitkin. Tämän monikulttuurisuushulluuden takia huoltosuhde menee kuralle, julkisilta palveluilta loppuu rahoitus ja tuottamattoman loisaineksen määrä eikun lisääntyy. Yhtälö on kestämätön ja mahdoton, sisällissotaa kohti mennään.

Vastaa Viestiin