Voisinko minäkin liittyä Latokartanon asukasyhdistykseen?

Alueen säännöt
Viikin sivut: kaupunginosat.net/viikki
VikWel

Re[2]: Kiitos selvennyksistä mutta vielä jäi epäselväksi...

Viesti Kirjoittaja VikWel » 09.03.2006, 15:35

Heips,

En haluaisi olla mitenkään vaikea, mutta palaisin vielä tuohon Lataksen jäsenyysasiaan. Anne ihmettelee kommentissaan:

"Miksi ei oma seuranne jäsenyys, puheenjohtajuus ... riitä. Miksi yhdistyksenne johtokunta on niin suurelta osalta kiinnostunut toisen yhdistyksen jäsenyydestä. Itse kehittäisin omaa jo toiminnassa olevaa yhdistystäni en hamuaisi liikaa vaan teen sen minkä otan vastuulleni mahdollisimman hyvin."

Tuossa äskeisessä ihmettelet, että joku voisi olla kiinnostunut toimimaan muissakin yhdistyksissä. Kuulut itse Latokartanon asukasyhdistykseen, asukastalojen hallintaryhmään, olet asukastalo Kunnon emäntä, olet Pihlajiston Kiinteistöt Oy:n neuvottelukunnan sihteeri, kuulut Latokartanon Pysäköinti Oy:n hallitukseen, ja mihin kaikkeen kuulutkaan. Tiedän, että osa näistä on luottamustoimia eli sinut on äänestetty näihin tehtäviin. Kunnia sinulle siitä, että jaksat olla niin monessa mukana. Miksi siis hämmästelet sitä, että joku muukin voisi olla useammasta asiasta kiinnostunut? Sitä paitsi, yhdistyksen nimi tällaisenaan - "Latokartanon asukasyhdistys" - antaa virheellisen käsityksen ed.mainitun yhdistyksen toiminnasta.

T: Viktoria

HeikkiPoroila

Timo Halme on puhunut

Viesti Kirjoittaja HeikkiPoroila » 29.03.2006, 22:03

Jos joku tämän palstan lukijoista on edelleen kiinnostunut Latokartanon asukasyhdistys ry:n jäsenyyskriteereistä - tai ylipäätään siitä, miltä pohjalta yhdistys toimii, kannattaa piipahtaa puheenjohtaja Timo Halmeen ensimmäisen kolumnin äärellä http://www.latokartanonasukasyhdistys.f ... section=66

Ainakin minulle tämä kolumni kertoi olennaisen ja vähän enemmänkin. Sillä kuten Timo Halme toteaa: "Mikäli hakija on julkisesti herjannut toimivaa johtoa ja kyseenalaistanut yhdistyksen toimintaa, ihmettelen hakijan tarkoitusperiä ja itsekritiikkiä, eikä hakemus ole käsittelemisen arvoinen." Se on selvää miehen puhetta ja lupaan lopettaa asian pohtimisen tähän.

Heikki Poroila
Viikki-Seuran puheenjohtaja

Vastaa Viestiin