apteekin tilalle?

Alueen säännöt
Viikin sivut: kaupunginosat.net/viikki
fox

Re[2]: apteekin tilalle?

Viesti Kirjoittaja fox » 27.05.2007, 21:43

Heips! Toin taas tämän vanhan aiheen esille, kun olen niin utelias tietämään, josko jollain on nyt jo tietoa mitä apteekin tilalle tulossa???

ellu

Re[3]: apteekin tilalle?

Viesti Kirjoittaja ellu » 28.05.2007, 12:45

Tänne tarvitaan kukkakauppa!

lilli

Re[4]: apteekin tilalle?

Viesti Kirjoittaja lilli » 29.05.2007, 12:05

Komppaan: kukkakauppaa olemme myös kaivanneet täällä meillä

juho

Re[5]: apteekin tilalle?

Viesti Kirjoittaja juho » 31.05.2007, 02:59

Prismaan taitaa olla tulossa kukkakauppa. Videovuokraamo Viikistä vielä puuttuu.

maippis

Re: ASIAMIESPOSTI Latokartanoon

Viesti Kirjoittaja maippis » 21.06.2007, 11:07

Eniten kaipaan asiamiespostia. Ei yhtään huvita käydä Pihlajamäessä asti hakemassa vaikka yhtä kirjattua kirjettä.
Apteekin tiloihin sopis hyvin sellainen yrittäjä, joka voisi hoitaa myös postin palvelut!

JuhaP

Re: apteekin tilalle?

Viesti Kirjoittaja JuhaP » 20.01.2008, 12:39

Minäkin olen tuon postin kannalla. Ikävä lähteä räntäsateessa hakemaan yhtä kirjettä monen kilometrin päästä. Vaikka bussit meneekin viereen, olen sitä mieltä että postin pitäisi olla lähempänä.

HeikkiPoroila

Asiamiesposti Viikkiin?

Viesti Kirjoittaja HeikkiPoroila » 21.01.2008, 02:41

Henkilökohtaisesti olen myös harmitellut postipalveluiden etäisyyttä. Sitä hyvin varoen tilaa mitään sellaista, mitä ei usko saavansa postilaatikkoon mahtumaan. Omaa postinumeroa tuskin saamme (me olimme jossain vaiheessa 00710), mutta asiamiesposti olisi hieno juttu.

Jos Viikissä tuntuisi olevan enemmänkin oman postin haluajia, kannattaisikohan meidän kerätä jotain addressia tai vastavaa? Postihan on nykyään kovin bisnesvetoista hommaa eikä suinkaan mitään peruspalvelua, mutta kai sitä voisi yrittää?

Heikki Poroila
Viikki-Seuran pj

Vode

Re: Asiamiesposti Viikkiin?

Viesti Kirjoittaja Vode » 21.01.2008, 08:41

Posti ois kyllä kova juttu. Vähintään kerran viikkoon joutuu koukkaamaan Pihliksen kautta, eihän se paha rasti ole, mutta porukan lisääntyessä Kehäykkösen varrella olis tuo aikapal parempi sijainti.

Kisula

Vs:apteekin tilalle?

Viesti Kirjoittaja Kisula » 10.04.2008, 09:48

Kuulin tänään kun kävin Valtsussa, että he rupeavat hoitamaan asiamiespostia!

JuLa

Vs:apteekin tilalle?

Viesti Kirjoittaja JuLa » 17.04.2008, 17:17

Vartissa (16.4.) oli uutinen, että Valtsun yhteyteen tulee tosiaankin asiamiesposti. Pihliksen posti lopettaa 6.6. ja toiminnat siirretään osin Pihlajiston K-marketin yhteyteen, osin Latokartanon Valintatalon yhteyteen. Saadaan nyt ainakin omat ostipalvelut. :)

Vastaa Viestiin