Latokartanoon koirapuisto

Alueen säännöt
Viikin sivut: kaupunginosat.net/viikki
fox

Vs:Latokartanoon koirapuisto

Viesti Kirjoittaja fox » 13.07.2011, 22:14

Tuo kuplahallin vieressä oleva koirapuisto on lähes aina tyhjä, mutta kuitenkin koirat kirmaavat vapaana pitkin peltoja, vaikka koiran omistajia on varmasti yhtä paljon ekoviikin puoleisessa päässä, jonne sen puolen asukkailla ei ole edes pitkä matka. Itse koiran omistajana en suosi koirapuistoja, koska sieltä saat paljon helpommin eri tartuntoja mm. nenäpunkkeja jne..., mutta pidän myöskin koirani kiinni ulkoiluttaessani pellolla ja kerään myös kakat. Tämä kommenttini ei toki tarkoita ettäkö olisin koirapuistoja vastaa, mutta olisi kiva että niitä sitten käytettäisiin ja ainakin he jotka haluavat koiransa kirmaavan vapaana.

Ile

Vs:Latokartanoon koirapuisto

Viesti Kirjoittaja Ile » 23.10.2011, 21:33

[b]fox kirjoitti:[/b]
[quote]Tuo kuplahallin vieressä oleva koirapuisto on lähes aina tyhjä, mutta kuitenkin koirat kirmaavat vapaana pitkin peltoja, vaikka koiran omistajia on varmasti yhtä paljon ekoviikin puoleisessa päässä, jonne sen puolen asukkailla ei ole edes pitkä matka. Itse koiran omistajana en suosi koirapuistoja, koska sieltä saat paljon helpommin eri tartuntoja mm. nenäpunkkeja jne..., mutta pidän myöskin koirani kiinni ulkoiluttaessani pellolla ja kerään myös kakat. Tämä kommenttini ei toki tarkoita ettäkö olisin koirapuistoja vastaa, mutta olisi kiva että niitä sitten käytettäisiin ja ainakin he jotka haluavat koiransa kirmaavan vapaana.[/quote]

Tämä on todellakin totta. Ja kattaa monet muutkin ihmisten toiveet.
Vähän kuin lapset - aikuiset ruinaavat sitä sun tätä, (kun vain ei omat rahat ole kyseessä) - kuitenkin kun uutuuden viehätys on ohi, unohdetaan koko asia.
Meillä on koira, enkä ole koskaan kaivannut erityisesti koirapuistoja - on todella tylsää seistä ja katsella kun koira köpöttelee aidan vieriä haistrellen.
Mieluummin kävelen itse mukana.

ILE

Vastaa Viestiin